Brunnby Skola

Vår pedagogik är Montessori-inspirerad och vi är indelade i två avdelningar Hagen och Björken. Våra verksamheter finns i två hus belägna bredvid varandra och Brunnby Skola. Våra samarbeten underlättar inskolningarna. Vår pedagogik på låg- och mellanstadium är Montessoriinriktad och på högstadium traditionellt inriktad. Vi följer den nya läroplanen och lär våra elever att i tidig ålder ta eget ansvar och arbeta självständigt. Alla rättigheter förbehålls. Brunnby Skola 1993 - 2015.

OVERVIEW

The site brunnbyskola.se currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have parsed twenty pages within the website brunnbyskola.se and found three websites associating themselves with brunnbyskola.se. There is one mass communication sites belong to this website.

BRUNNBYSKOLA.SE TRAFFIC

The site brunnbyskola.se has seen fluctuating quantities of traffic all over the year.
Traffic for brunnbyskola.se

Traffic ranking (by month) for brunnbyskola.se

Traffic ranking by day of the week for brunnbyskola.se

WHAT DOES BRUNNBYSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of brunnbyskola.se Mobile Screenshot of brunnbyskola.se Tablet Screenshot of brunnbyskola.se

BRUNNBYSKOLA.SE SERVER

We identified that a single root page on brunnbyskola.se took three hundred and eighty-three milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
144.76.163.85

SERVER SOFTWARE

We detected that this domain is utilizing the Apache/2.2.25 (Unix) mod_ssl/2.2.25 OpenSSL/1.0.0-fips mod_bwlimited/1.4 os.

Brunnby Skola

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site brunnbyskola.se has the following in the homepage, "Vår pedagogik är Montessori-inspirerad och vi är indelade i två avdelningar Hagen och Björken." I noticed that the webpage also stated " Våra verksamheter finns i två hus belägna bredvid varandra och Brunnby Skola." They also stated " Vår pedagogik på låg- och mellanstadium är Montessoriinriktad och på högstadium traditionellt inriktad. Vi följer den nya läroplanen och lär våra elever att i tidig ålder ta eget ansvar och arbeta självständigt. Brunnby Skola 1993 - 2015."

ANALYZE MORE WEB SITES

Blog de brussieroise - aurore et enzo - Skyrock.com

Tout sur moi et sur s k jaime. Bon ba cc a tous j voux explike demain dc. Un week end en sortie. Alor la s week end j nai fai k sortir avec. Alor pr komencer on ai aller manger une. Alor voila mardi sai mon aniversaire je. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Clement Wines , Uw Partner in wijn

Welkom bij Clement Wines in Berlare. Welkom bij Clement Wines, al ruim 50 jaar uw speciaalzaak op het gebied van dranken in Berlare! Naast een gevarieerd aanbod in wijnen, aperitieven, sterke dranken, likeuren en bubbels, kunt u bij ons terecht voor een vakkundig advies en service. U bent steeds van harte welkom! Het ganse Clement Wines team. Neem hieronder een kijkje naar de promoties van het moment. Vul uw emailadres in en blijf op de hoogte van onze laatste nieuws! .

Blog de couple047 - Blog de couple047 - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! Poster sur mon blog.